HOŞGELDİNİZ...

Bloğuma Hoşgeldiniz…    Umarım bloğumu beğenirsiniz...     Paylaşımlar Hayatı Yaşanabilir Kılar.     Serap Arslan     Kırıkkale

Ben Serap Arslan. Kırıkkale'de Mehmet Varlıoğlu İlköğretim Okulu'nda sınıf öğretmeniyim. Bu bloğu hayatımdaki ve mesleki yaşantımdaki çeşitli şeyleri paylaşmak için tutuyorum. Hepiniz Hoşgeldiniz...

25 Ocak 2012 Çarşamba

EĞİTİCİ ÖĞRETİCİ OYUN

ÇARPIM TABLOSU YARIŞMASI

Bütün meslektaşlarımın da bildiği gibi çarpım tablosunu çocukların çok çabuk öğrenebilmeleri için daha doğrusu dört işlemi çok rahat yapabilmeleri  için çocuklara sınıfta bol bol ritmik saymalar yaptırırız Bende çarpma işlemi konusuna geçince öğrencilerin çarpım tablosunu çok kısa sürede öğrenmeleri için sınıfı iki gruba ayırıp öğrencileri seviyelerine göre eşleştirerek ödüllü çarpım tablosu yarışması yapacağımı söyledim.(ucunda ödül olunca ve seviyeye göre adaletli bir eşleştirme olunca çocuklar çok iyi çalışıyorlar)
İŞTE YARIŞMAMIZ
Sınıfın bir ucundan bir ucuna öğrencilerin adım boyuna göre sıraların arasına eşit çizgiler çizilir. Eşleştirilen öğrenciler sıraların arasındaki çizgilerin başlangıç noktasında yerlerini alırlar. Sınıfta sukünet sağlandıktan sonra öğretmen tarafından çarpım tablosu sorulur en önce cevap veren öğrenci bir adım(Bir çizgi )öne geçer. Çizgileri en önce bitiren öğrenci 1. olur. Tahtada kazanan öğrencinin grubuna 1 puan yazılır. Bu şekilde tüm öğrenciler yarıştırılarak kazanan grup alkışlanır. Bu oyunu bahçede de beden eğitimi dersinde oynatabiliriz Birkaç defa farklı günlerde bu yarışma yapılınca öğrenciler yarışma heyecanı ile çarpım tablosunu çok iyi öğreniyorlar 
Sınıfında uygulamak isteyen sevgili meslektaşlarıma kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder