HOŞGELDİNİZ...

Bloğuma Hoşgeldiniz…    Umarım bloğumu beğenirsiniz...     Paylaşımlar Hayatı Yaşanabilir Kılar.     Serap Arslan     Kırıkkale

Ben Serap Arslan. Kırıkkale'de Mehmet Varlıoğlu İlköğretim Okulu'nda sınıf öğretmeniyim. Bu bloğu hayatımdaki ve mesleki yaşantımdaki çeşitli şeyleri paylaşmak için tutuyorum. Hepiniz Hoşgeldiniz...

6 Şubat 2012 Pazartesi

NOKTALAMA TEKNİĞİ

NOKTALAMA TEKNİĞİ İLE RESİM ÇALIŞMALARI


  
Bu teknikle yapılan çalışmalarda öğrenciler resimleri boyamak yerine resimleri kağıt üzerine nokta koyarak  boyuyorlar.


Bu tekniği ben mi uydurdum yoksa bir yerde mi gördüm bilmiyorum.Daha önce Tüpraş İlköğretim okuluna tayinim çıktığında bana 2. Sınıfı vermişlerdi . Düzgün bir boyama yapmasını beceremeyen öğrencilerime verdiğim resimleri boyamak  yerine  noktalar koyarak tamamlayın fikrinden çıkıp gelişen bir çalışma

Bu teknikle öğrencilerim o kadar güzel eserler ortaya çıkardılar ki atmaya kıyamadım bazılarını karton üzerine yapıştırıp jelatinleyerek sınıfa astım.




 
                      



 
            
   



 

                     
    






              




Daha sonra aklıma bu çalışmaların özellikle çocukların  çok sevdiği çizgi film kahramanlarının büyüklerini yapma   fikri geldi. İnternetten  küçük boy resimlerini indirdiğim çizgi film kahramanlarının resmini büyülterek A4 kağıtlarına çizdim.Evde pencere  camı üzerinde bunları kopyalayarak örnekleri çoğalttım.(cam üzerinde kopyasını çıkarmak kolay oluyor.)Öğrencilerimin çalışmalarını yaparken
Fotoğraflarını çekmiştim işte bir kaçı


                                  
                              



Resimleri büyültüp kopyalarını çıkarırken çok emek harcadım .        Neyse  öğrencilerim  verdiğim emekleri heba etmediler.Öyle güzel ürünler ortaya çıktı ki ben  çok beğendim.
İşte ortaya çıkan eserlerimizden örnekler

             

       

        

                                                                     
                    










                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder