HOŞGELDİNİZ...

Bloğuma Hoşgeldiniz…    Umarım bloğumu beğenirsiniz...     Paylaşımlar Hayatı Yaşanabilir Kılar.     Serap Arslan     Kırıkkale

Ben Serap Arslan. Kırıkkale'de Mehmet Varlıoğlu İlköğretim Okulu'nda sınıf öğretmeniyim. Bu bloğu hayatımdaki ve mesleki yaşantımdaki çeşitli şeyleri paylaşmak için tutuyorum. Hepiniz Hoşgeldiniz...

6 Şubat 2012 Pazartesi

PULLARLA RESİM ÇALIŞMASI

Başlıksız Belge
PULLARLA RESİM ÇALIŞMASI
Öğrencilerime grup çalışması adı altında yaptırdığım ve (ki bu çalışmalarda iş bölümü ve yardımcımlaşma konusunda da öğrencilerim farkında olmadan çok şey öğrendiler) çok güzel dönütler aldığım bu çalışmaları yaptırırken bende çok büyük keyif aldım.
İşte yaptığımız çalışmalardan örnekler ; beğeneceğinizi umuyorum:



2 yorum:

  1. Çok güzel çok... Senin gibi gayretli öğretmenler lazım bu memlekete...

    YanıtlaSil
  2. Serap Hocam çok güzel olmuş çalışmalar..sergiyi merakla bekliyorumm:)

    YanıtlaSil